Máte problém začít se cvičením? Přinutit se cvičit doma je občas nemožné a pro někoho velice nudné a chodit třikrát nebo čtyřikrát týdně do fitness centra se může prodražit. Ale jsou i lepší způsoby, jak se udržet ve formě. Můžete spojit příjemné s užitečným.
 
Běhání
 
Běhání je jeden z nejoblíbenějších a nejznámějších způsobů, jak zhubnout. Nemusíte hned první den uběhnout 10 km začněte postupně. Prvních pár běhů můžete střídat běh s chůzí a za pár týdnů uvidíte pokroky. Pokud máte pejska, vezměte ho s sebou, bude vám dodávat motivaci a sám bude šťastnější z pohybu.
 
Chůze
 
Na rozdíl od běhání chůze nezatěžuje klouby a je pro tělo mnohem přirozenější. Svižnou procházkou dokonce můžete shodit i víc než během. Chodit můžete každý den a poznávat při tom své okolí. K chůzi si můžete pořídit hole je to efektivnější než samotná chůze.
 
Jízda na kole
 
I na kole se dá zhubnout. Můžete jezdit do práce. Ušetříte tím za benzín nebo za jízdenky. Nebo jezděte na výlety po okolí. Měli byste jezdit alespoň tři krát až čtyři krát týdně hodinu. Jízda na kole nezatěžuje klouby a je prospěšná celému tělu.
 
Skákání přes švihadlo
 
Můžete skákat doma, na zahradě nebo v parku. Nejlepší je na měkčím povrchu. Stačí deset nebo patnáct minut denně a spálíte více kalorií než za půl hodiny běhu. Švihadlo je velice levná záležitost a doma ho můžete mít kdekoliv.
 
Ke každému cvičení si můžete pořídit fitness hodinky nebo si stáhnout aplikaci do mobilu, kde uvidíte své kroky, nebo kilometry, budete kontrolovat svůj tep a také svůj pokrok. Pravidelné cvičení vám dodá energii, lepší fyzickou kondici a zdravější tělo. Samozřejmostí je také změna jídelníčku, vynechat sladké jídlo nebo limonády a začít jíst zdravě. Pokud nemáte s kým cvičit s táhněte si písničky a poslouchejte, cvičení vás s hudbou bude více bavit.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno